בלבול בספירת השבעה נקיים
ביום החמישי לספירת שבעה נקיים התבלבלתי בהלכות. באותו יום עשיתי הפסק טהרה בבוקר ולפני השקיעה עשיתי בדיקה של שבעה נקיים. יום למחרת לא עשיתי בדיקה
איזה זכות מוסרית/תורנית/אתית, יש לרופא בעת ביצועו את המתת חסד שמבקש אדם (ןבה"מש מאשר) הרי אין הרופא מחויב!! תמיד לדאוג לרפואתו של אדם? נכונים הדברים לגבי לקיחת איברים להשתלה שיש בהם משום הכרזה או "החלטה" על מותו של אדם?
אסור לרופא להרוג מטופל גם אם המטופל מבקש זאת ממנו.
אך ישנם מצבים מסויימים בהם הרופא רשאי, לבקשתו של אדם, להמנע מטיפול בו, למרות שמדובר בטיפול מאריך חיים.
ראה מאמרו של פרופ' אברהם שטינברג שפורסם באסיא עא-עב עמ' 25-39 "הבסיס ההלכתי להצעת החוק "החולה הנוטה למות"". ניתן לצפות במאמר דרך אתר מכון שלזינגר בקישור הבא: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/ASSIA71-72/Assia71-72.02.asp
ביום החמישי לספירת שבעה נקיים התבלבלתי בהלכות. באותו יום עשיתי הפסק טהרה בבוקר ולפני השקיעה עשיתי בדיקה של שבעה נקיים. יום למחרת לא עשיתי בדיקה
שלום רב, קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה בנוגע לדיני נידה אחרי הפלה מאוחרת. (תזכורת: הפלה בשבוע 21) ובכן, אני בת 20 וזהו הריון
ברצוני לקחת קורס רייקי לעזרה לזולת בלבד (ללא תשלום). האם קיים רייקי יהודי מה דעתכם תודה ר'
Thank you for having a service like this and taking the time to consider our question. B'H my wife and I are expecting our first
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.